Wie heb ik aan de lijn?
Ben jij altijd klantvriendelijk en weet je voor alles een oplossing te vinden? Dan is Customer service iets voor jou! Communiceren via de telefoon, socials en chat-functies. Als enthousiaste Customer service medewerker ben jij het visitekaartjes van het bedrijf en maak je de klant blij.
Aan de slag
De meeste customer service medewerkers zitten achter de telefoon. Je neemt telefoontjes van klanten aan om vragen te beantwoorden, eventueel bestellingen te plaatsen en klachten op te lossen. Je doet het niet alleen want je staat in nauw contact met andere afdelingen binnen het bedrijf. Samen lossen jullie ingewikkelde vragen of klachten op. Het is niet de hele dag bellen, veel communicatie verloopt ook via social media, email en chat-functies. Ook dat neem je voor je rekening. Jij bent de belangrijke schakel tussen klant en het bedrijf.
Wat bieden wij
- Een goed betaalde vakantiebaan;
- Eigen invulling aantal werk-uren per week;
- Een persoonlijke coach van de VakantieWerkWinkel om je met raad en daad bij te staan.
- Ervaring (dat natuurlijk goed op je cv staat).
Wat vragen wij
- Een professionele klantgerichte kletskous;
- Je denkt in oplossingen;
- Flexibiliteit: je kan ingedeeld worden voor een ochtend-, dag- of avonddienst;
- Administratieve vaardigheden is gewenst.